Etusivu Keskustelu
Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?

Iisakin Ristikot vs Netti.
(1 katselee) (1) vieras
Ristikkolehdet
Siirry alasSivu: 1...24252627282930...34
Aihe: Iisakin Ristikot vs Netti.
Vs:Iisakin Ristikot vs Netti. 2 vuotta, 7 kuukautta sitten  
VOI RISTUS! Miten ihmeessä noin ilmeinen asia on jäänyt minulta huomaamatta.
Onkohan tuo mahdollisesti toimituksen/laatijan tahallaan järjestämä vaikeusaste?
Yleensä tuo aiheen niputus on järkevämmin perusteltu. Kun tuo viimeinen puuttuva sana ei ole todellakaan tavara?

Noh, loppuupahan turha miettiminen tämän sivun kimpussa. Muutamat ristikot vielä aloittamatta.
jaskiainen
Kyvykäs
Pisteitä: 85158
graphgraph
Ei paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Iisakin Ristikot vs Netti. 2 vuotta, 6 kuukautta sitten  
En onnistunut keksimään Jaskiaisen hyvän vinkin avullakaan Iisakin Erikoisen viimeistä sanaa. Joku päivä se vielä välähtää.

Olen nyt täyttänyt Hyväntuulen ristikoiden syysalbumia ja välillä taas olen täyttänyt kesken jääneitä iisakeita. Noiden helppojen ristikoiden täyttämisessä tulee tietynlaista ratkontanopeutta. Nyt taisi sillä vauhdilla täyttyä Joutsin Kohti taivasta ja sain "Saavista kaataen" - ristikkoakin taas täyteen useallakin sanalla. Joskus on hyvä, kun ei mieti liian pitkälle. Ensiksi mieleen tuleva sana saattaa olla oikea! Kunhan uskaltautuu laittamaan näkösälle.
Leena
Ässä
Pisteitä: 609220
graphgraph

Tekisi niin kovasti vielä hieman helpottaa, mutta kun en tahtoisi liiaksi tuputtaa...
Sanon vain että kun sen joskus keksit, niin saattaa sitten minunkin vihjeeni avautua.
Itse myös pähkäilin sitäkin vihjettä kotvasen ennenkuin se avautui.
jaskiainen
Kyvykäs
Pisteitä: 85158
graphgraph

Ei kannatakaan vielä laittaa vihjettä helpommaksi. Joskus käy niin, että parinkin viikon päästä tulee tilanne, jossa ulkopuoliset henkilöt paukauttavat ratkaisusanan keskustelussaan tai sitten on itsellä aikaa niin, että aakkosia läpikäyden onnistuu keksiä ratkaisun. Tai muuten vain välähtää.

Tänään keksin muutaman sanan Simbergin Visaiseen. Kun ne sanat olivat hautuneet vuorokausien yli ja lopuksi ne keksin, ilo keksimisestä oli sitäkin parempi.

Ensi viikolla en ennätä täytellä nettitehtäviä, joten ostin Simbergin visaiseen 3 tai 4 kirjainta. Silti ainakin kolmasosa on tuosta Simbergin visaisesta täyttämättä. Eli on kyllä hyvä tehtävä: jokainen kirjain kiinnostaa!
Leena
Ässä
Pisteitä: 609220
graphgraph

"Kohti taivasta" oli aika helppo. Kolmioita tullut ainakin kaksi liikaa. "Saavista kaataen" ratkesi yllättävän helposti sekin.
junamies
Ylempi ratkojaneuvos
Pisteitä: 385657
graphgraph

Kuukauden Aulista olen hieman täytellyt, mutta tuo keskusta tuntuu vaikealta ja vaatisi enemmän aikaa kuin minulla on käytettävissä ratkontaan.
junamies
Ylempi ratkojaneuvos
Pisteitä: 385657
graphgraph

Siirry ylösSivu: 1...24252627282930...34