Etusivu Keskustelu
Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?

Iisakin Ristikot vs Netti.
(1 katselee) (1) vieras
Ristikkolehdet
Siirry alasSivu: 1...2728293031323334
Aihe: Iisakin Ristikot vs Netti.
Vs:Iisakin Ristikot vs Netti. 2 vuotta, 5 kuukautta sitten  
Enpä ole aikoihin näissä ympyröissä pyörinyt, enkä joulukuun Iisakkiakaan vielä tehnyt. Takasivu on kuitenkin purkissa, kiitos pojan ja miniän! Ristikkomaailma on niin muuttunut, että paneutuminen siihen vaatii kovasti aikaa, jota minulla ei nyt ole.
raniko
Ratkojaneuvos
Pisteitä: 196799
graphgraph
Ei paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Iisakin Ristikot vs Netti. 2 vuotta, 5 kuukautta sitten  
raniko kirjoitti:
Enpä ole aikoihin näissä ympyröissä pyörinyt, enkä joulukuun Iisakkiakaan vielä tehnyt. Takasivu on kuitenkin purkissa, kiitos pojan ja miniän! Ristikkomaailma on niin muuttunut, että paneutuminen siihen vaatii kovasti aikaa, jota minulla ei nyt ole.

Raniko, mukava kuulla sinusta! Takasivu täynnä? Muistan kertoneesi, että annoit kokonaisen Iisakin Ristikot-lehdet miehellesi. Tämä siis marraskuun tehtävissä.
Leena
Ässä
Pisteitä: 609220
graphgraph

Vs:Iisakin Ristikot vs Netti. 2 vuotta, 4 kuukautta sitten  
Leena kirjoitti:
raniko kirjoitti:

Raniko, mukava kuulla sinusta! Takasivu täynnä? Muistan kertoneesi, että annoit kokonaisen Iisakin Ristikot-lehdet miehellesi. Tämä siis marraskuun tehtävissä.

Minulla on jäänyt takasivun kolmannen rivin ensimmäinen tyhjäksi. Ei aukene. Nyt pitäisi sitten jo tammikuun tehtäviä saada ratkottua. Tilaajalahja Huippuristikotkin tuli Iisakin kanssa täytettäväksi. Tekemistä riittää, aikaa ei niinkään.

Meinasi netissäkin tulla kiirus, hätäisesti täyttelin viimeiset muutamat mediaristikot torstaina ja perjantaina, Simbergin visainen ei tullut valmiiksi.
Stobelius
Maaginen
Pisteitä: 81313
graphgraph

Minulla on viela kesken Iisakin ristikoiden talvialbumi noiden mainitsemiesi lisaksi. Mukava, kun on monentasoisia tehtavia.
Leena
Ässä
Pisteitä: 609220
graphgraph

Mulla on Iisakin Talvialbumissa vielä Simbergin visaisin "Koiraristikko" kesken, saa nähdä saako sitä valmiiksi ennen palautuspäivää. Vaikealta näyttää!!
paavali
Kyvykäs
Pisteitä: 1128087
graphgraph

Muisti pätkii. Olin sittenkin saanut sen visaisen täyteen, kun en sitä enää mistään löydä.
Stobelius
Maaginen
Pisteitä: 81313
graphgraph

Siirry ylösSivu: 1...2728293031323334